15 49.0138 8.38624 1 1 4000 1 https://www.tatawpracy.pl 300 true 0
theme-sticky-logo-alt

Lanie wody, to nie lanie hajsu. Jestes twardy to ustaw…

Minęło dużo czasu, upłynęło dużo wody w kranach i sprzedało się sporo workowanego lodu. Zostałem nominowany. Przez osobę, która sama nic na siebie nie wylała, bo jej się nie chciało. Największym zwycięzcą akcji typu #icebucketchallenge są ci, którzy zrobili najfajniejsze filmy. Kolejnym dopiero fundacje. I nie będę piętnował żadnego z nich. Cieszy mnie, że powstała jakaś inicjatywa, dzięki której instytucje zajmujące się pomaganiem ludziom dostają pieniądze. Super, że internet całą swoją siłą robi coś dobrego.

Podoba mi się jak ludzie podkreślają, że trzeba przelać hajs. Fajnie jak dają numer konta. Najważniejsze jest jednak to, że faktycznie robimy dobre rzeczy. Pójdźmy krok dalej. Jeden przelew to nie wszystko. Jeden przelew nie zmieni wszystkiego. Siła tkwi w kultywowaniu tradycji pomagania. Nie ma co się oszukiwać, pieniądze są najlepszą metodą.

Są ludzie, którzy chwalili się przelewem. Doceniam ich.
Ja mam dwójkę dzieci. Ognisko domowe składa się z czterech osób. Pracę mamy tylko jedną. Ale od dawna mamy ustawiony jeden przelew cykliczny. Na Wioski Dziecięce. Nie jest to mega wielka kwota, ale z perspektywy roku daje 360 zł. I robię to, bo wierzę, że karma jest sprawiedliwa. Za moje małe zaangażowanie, daje mi małe nagrody. Czuję, że to ma sens.

Jeśli możesz, to wspieraj. Wyobraź sobie, że są na świecie małe dzieci, które dzięki Twoim 30 PLN zjedzą 3 pełnoprawne obiady.

Jeśli możesz, to wspieraj. Wyobraź sobie, że są na świecie małe dzieci, które dzięki Twoim 30 PLN zjedzą 3 pełnoprawne obiady.

Róbcie dobro. Jeśli sami nie żyjecie w nędzy, to na pewno macie czym się podzielić z innymi. Dziękuję Katarzyno, za nominację.

Nominuję wszystkich moich czytelników.
Nominuję do zastanowienia się. Na wykonanie zadania macie całe życie. Obyście zdążyli.
Dziękuję, że czytacie.

 

Poprzedni wpis
Znasz Grubego Zawiadowcę? / Konkurs na bilety
Następny wpis
Słowa mocniejsze niż pieniądze
Tata w Pracy

Jestem ojcem dwójki dzieci i autorem tego bloga. Połowę życia przepracowałem w agencjach reklamowych, zajmując się projektami digital. Od kiedy mam dzieci, szukam mądrych metod na godzenie pracy z domem. Czasami się udaje, czasami nie - najciekawsza jest w tym jednak droga, którą trzeba pokonać.

2 komentarze

  • 04/09/2014 at 12:42

    Bylam nominowana, dwa razy. Ale wspieram ‘sie pomaga’ robie przelewy po 50 zl, raz lub dwa w miesiacu, zalezy jak stoje finansowo. Robie to co miesiac, a nie raz na rok.

  • 05/09/2014 at 08:49

    Bardzo fajny pomysł z cykliczym przelewem 🙂